specialist
specialist


دانستنيهاي جنسي


 

توصیه های مهم برای دوران قاعدگی

 

ghaedegi yasgroup.ir  توصیه های مهم برای دوران قاعدگی

 

 

نخستین نکته‌ای که هر خانمی برای رفع مشکلات روحی ناشی از نشانگان پیش از قاعدگی باید بداند این است که این حالت به هیچ‌وجه یک بیماری روانی نیست ، فقط شرایطی روحی خاصی است که باعث می‌شود سختی‌های کار و روابط اجتماعی و همین‌طور مشکلات موجود در روابط عاطفی بیمار پررنگ‌تر از همیشه به نظر بیاید. خانمی که دچار چنین مشکلاتی می‌شود، می‌تواند خیلی راحت‌ به همسر

،

 

خانواده یا دوستان نزدیک خود بگوید که فعلا در دوره نشانگان پیش از قاعدگی است و از نظر روحی به پشتیبانی آنها احتیاج دارد.

 

 

مسلما این کار شرایط را برای او ساده‌تر خواهد کرد، حتی خانم‌هایی هستند که در این دوره علایم شدیدی پیدا می‌کنند و زندگی آنها درست مثل جهنم می‌شود‌ اما این افراد هم نباید از چیزی بترسند. مراجعه به مشاور یا روان‌شناس و در میان گذاشتن مشکلات با او تقریبا همه‌چیز را حل خواهد کرد. کلید موفقیت در مواجهه با علایم نشانگان پیش از قاعدگی بالا بردن آگاهی نسبت به خصوصیات این دوره است. در واقع کسی که بیشتر می‌داند بهتر عمل می‌کند.

 

 

 

1. دارا بودن علایم نشانگان پیش از قاعدگی نشانه افسردگی نیست:

 

 

افسردگی و نشانگان پیش از قاعدگی دو حالت خلقی کاملا متفاوت هستند. البته پزشکان در موارد خاصی از داروهای ضدافسردگی را تجویز می‌کنند اما این موضوع نشانه ابتلای فرد به بیماری افسردگی نیست.

 

 

 

2. نشانگان پیش از قاعدگی ممکن است نشانه یک بیماری جسمی باشد:

برخی بیماری‌ها علایمی شبیه نشانگان پیش از قاعدگی دارند. مثلا اختلالات تیرویید

،

 

اختلالات اضطرابی و حتی بیماری دیابت بنابراین باید به پزشک مراجعه کرد و با نظر او از نداشتن چنین بیماری‌هایی مطمئن شد.

 

 

 

3. گاهی نشانگان پیش از قاعدگی بیماری‌های روحی و جسمی دیگر را تشدید می‌کند:

بیماری‌های متعددی وجود دارند که نشانگان پیش از قاعدگی باعث بدتر شدن آنها می‌شود. مثل میگرن، دیابت، آسم، نشانگان روده تحریک‌پذیر، صرع، افسردگی، اختلال اضطرابی

،

 

سوءمصرف مواد و بسیاری موارد دیگر. اگر خانمی به هر یک از این بیماری‌ها مبتلا باشد باید در مورد نحوه کنترل علایم نشانگان پیش از قاعدگی حتما با پزشک خود مشورت کند.

 

 

 

4. گاهی افرادی که قاعده نمی‌شوند هم دچار علایم نشانگان پیش از قاعدگی می‌شوند:

 

 

خیلی اوقات خانم‌هایی که در سنین باروری هستند، بدون قاعده شدن علایم نشانگان پیش از قاعدگی را پیدا می‌کنند. به‌خصوص آنهایی که قاعدگی‌های نامنظم دارند یا تازه زایمان کرده‌اند اما اکثر مواقع خانم‌هایی که به سنین یائسگی نزدیک می‌شوند یا جراحی هیسترکتومی (درآوردن رحم) انجام داده‌اند چنین حالتی را تجربه می‌کنند.

 

 

 

5. نشانگان پیش از قاعدگی با افزایش سن بدتر می‌شود:

اکثر تحقیقات علمی نشان داده هر چه سن بالاتر می‌شود نشانگان پیش از قاعدگی شدیدتر می‌شود، البته این علایم فقط تا دوره یائسگی وجود دارد و پس از آن از بین خواهد رفت. بنابراین بهتر است خانم‌هایی که علایم نشانگان پیش از قاعدگی را دارند، حتما سعی کنند روش مقابله با این علایم را در همان مراحل اولیه و خفیف‌تر بیاموزند

 


رابطه افسردگی و میل جنسی

 

afsordegi رابطه افسردگی و میل جنسی

 

 

 

بیماری افسردگی یکی از مشکلات مربوط به خلق و خوی است که دو مشخصه ی اصلی دارد:

 

یکی کاهش علاقه و لذت بردن از شرایط و موقعیت‌‌های مختلف زندگی، و دوم احساس غمگینی مفرط که معمولا علامت‌های همراه نیز دارد و حداقل دو هفته طول می‌کشد.

 

در این مواقع، بهتر است بیماران هر چه سریع‌تر برای رفع علامت‌های آن، تحت درمان قرار بگیرند.

ماهیت خود بیماری افسردگی سبب کاهش میل جنسی در افراد می‌شود، بنابراین تجویز و مصرف مرتب داروهای ضدافسردگی می‌تواند با بهبود روان و کنترل بیماری،

شرایط فرد را بهبود بخشد.

 

نکته‌ای که اغلب بیماران در مورد آن دچار تردید هستند، تاثیر داروهای ضدافسردگی در قدرت و فعالیت جنسی آنهاست که باید بگویم فقط در برخی مواقع ممکن است عوارض جانبی داروهای ضدافسردگی، اختلال در عملکرد جنسی باشد و این حالت بیشتر در هنگام مصرف دارویی از خانواده داروهای مهارکننده سروتونین دیده می‌شود.

در کشور ما با توجه به فرهنگ غالب مردم و عدم اظهار مشکلات جنسی به دلیل حجب و حیا، بهتر است درمانگران، تمام بیمارانی را که به علت افسردگی یا سایر اختلالات روان‌پزشکی تحت درمان هستند، شخصا بررسی کنند و پرسش‌هایی در این زمینه داشته باشند تا در صورت لزوم،

برای رفع مشکل جنسی اقدام شود.

در اکثر مواقع اساس درمان، اطمینان دادن به بیمار از این بابت است که مشکل ایجاد شده برگشت‌پذیر خواهد بود و نباید تصور کند، فعالیت جنسی‌اش برای همیشه دچار اختلال شده است

.

 


بهترین وضعیت های آمیزش برای زوج باردار

 

bardari asan بهترین وضعیت های آمیزش برای زوج باردار

 

 

 

آیا بارداری می تواند موجب تغییر در میل جنسی همسر شود؟

بله! بعضی از مردان خانم باردار خود را جذابتر از هر وقت دیگر می بینند و گروهی دیگر از شدت نگرانی برای سلامت مادر و جنین تمایلات جنسی خود را سرکوب کرده یا اصلا آنرا احساس نمی کنند.

در هر صورت صحبت کردن می تواند باعث شود تا تغییر در رفتارها برای طرف مقابل قابل درک شود.

 

 

چه وضعیتهایی برای یک زوج باردار مناسب و راحت تر است؟

 

ممکن است با پیشرفت بارداری متوجه شوید که انتخاب وضعیت های جدید برای آمیزش جنسی ضروری است. ممکن است شکم شما باعث شود انتخاب برخی وضعیت ها برای شما ناراحت کننده باشد. به علاوه، توصیه می کنیم که حدود ۱۶ هفتگی به پشت نخوابید چرا که وزن رحم بر روی عروق اصلی لگن ممکن است گردش خون این ناحیه را مختل کند. بهتر است برای آمیزش جنسی یا به پهلوی خود بخوابید و یا رو قرار گیرید.

 

 

چه زمانی باید از آمیزش جنسی اجتناب کرد؟

 

برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممکن است پزشک شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد. اوج لذت جنسی باعث انقباض های خفیف رحمی می شود. مواد شمیایی موجود در ترشحات جنسی مرد "منی" نیز می توانند باعث تحریک انقباضات رحمی شوند. بنابراین شاید بهتر باشد که همسر یک زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن اجتناب کند.

اگر سابقه سقط خود به خودی داشته باشید ممکن است پزشک شما را از رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت بر حذر دارد. با این حال هیچ رابطه ای بین آمیزش جنسی و سقط خود به خودی پیدا نشده است. در صورت وجود موارد زیر از فعالیت جنسی پرهیز کنید: جفت سه راهی یا پایین واقع شدن جفت در رحم، نارسایی دهانه رحم، آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی، پاره شدن کیسه آب، درد به هنگام آمیزش جنسی، خونریزی بدون علت از واژن و یا ترشح از آن، وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر و یا آغاز زایمان.

 


بوی این میوه میل جنسی را افزایش میدهد

 

meylejensi yasgroup.ir  بوی این میوه میل جنسی را افزایش میدهد

 

 

 

 

 

7 عـامـل مـوثـر بـر میـل جـنـسـی

 

حتما پای یک مساله تغذیه‌ای در میان است. تعجب نکنید چون دکتر مارتا موریس، پژوهشگر دانشگاه تافت می‌گوید که غذاهای مختلف هم می‌توانند روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند.

۱٫ تغذیه

اگر سطح فولات خون شما پایین باشد به طور حتم انرژی و تمایل شما هم به برقراری رابطه زناشویی کمتر خواهد بود. تحقیقات جهانی نشان می‌دهند که خانم‌ها به طور معمول به اندازه کافی ویتامین‌های گروه B را دریافت نمی‌کنند و این مساله می‌تواند در کاهش میل جنسی آنها موثر باشد. به علاوه، کمبود آهن هم می‌تواند باعث بدخلق شدن خانم‌ها و پایین آمدن میل جنسی‌شان بشود. بنابراین شما می‌توانید با مصرف به اندازه غذاهای حاوی آهن و فولات مانند اسفناج، عدس،

انواع گوشت‌ها و حبوبات، همیشه میل جنسی خود را زنده نگه دارید. با این حساب، می‌بینید که گاهی اوقات یک مساله ساده و پیش پا افتاده می‌تواند در کاهش یا افزایش میل جنسی شما بسیار موثر باشد و زندگی زناشویی‌تان را به شدت تحت تاثیر خود قرار بدهد. اگر می‌خواهید عوامل تاثیرگذار دیگر در رابطه با زندگی زناشویی‌تان را هم بشناسید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به این مقاله و ۷ توصیه‌اش بیندازید.

 

2. ماساژ

 

بیشتر افراد شاغل پس از برگشتن از محل کار خود، آن قدر از کار و ترافیک راه و استرس ناشی از آنها خسته هستند که ترجیح می‌دهند به جای داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش، بدون خوردن شام بخوابند تا این‌طوری از دست خستگی روزانه‌شان خلاص شوند. اما نظر روان‌شناسان و متخصصان سلامت جنسی چیز دیگری است. آنها معتقدند که خانم یا آقا می‌توانند با ماساژ دادن شانه و گردن همسر خود، هم خستگی کار و استرس روزانه را از او دور کنند و هم با تماس پوستی که از این طریق ایجاد می‌کنند، او را برای برقراری یک رابطه زناشویی خوب، آماده سازند. راستی! یادتان باشد که تنها ۱۰ دقیقه ماساژ دادن برای آمادگی پیش از رابطه زناشویی، کافی است.

 

3. ورزش

 

تحقیقات نشان داده‌اند که هرچقدر خانم‌ها اندام متناسب‌تری داشته باشند، تمایلشان به داشتن رابطه زناشویی و رضایت پس از برقراری رابطه‌شان هم بیشتر می‌شود. دکتر جودیس گربر، استاد روانشناسی دانشکده پزشکی ورمونت تحقیقی را در این زمینه انجام داده و می‌گوید: «بیشتر خانم‌های ۴۵ تا ۵۵ ساله‌ای که از رابطه زناشویی خود رضایت دارند، اندامشان متناسب است و از چاقی یا لاغری مفرط رنج نمی‌برند». شاید بعضی‌ها فکر کنند که ورزش کردن قبل از ساعت خواب می‌تواند باعث به هم خوردن نظم و زمان خواب آنها شود. در صورتی‌که نظر دکتر ژانت هاید، روان‌شناس چیز دیگری است. او می‌گوید: «35 تا ۴۰ دقیقه ورزش کردن با شدت متوسط، درست قبل از خوابیدن، جریان خون را در بدن شما منظم‌تر و کارکرد سیستم عصبی‌تان را هم بهتر می‌کند. با منظم شدن جریان خون و بهتر شدن کارکرد سیستم عصبی هم،‌ تمایل شما به داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش پیش از خوابیدن دوچندان می‌شود».

 

4. برانگیختگی

 

خیلی‌ها فکر می‌کنند که باید برای شروع رابطه زناشویی و رسیدن به اوج لذت، حتما ۲ تا ۳ ساعت معاشقه پیش از رابطه داشته باشند و به همین خاطر هر وقت که زمان زیادی ندارند، به‌‌رغم تمایل‌شان از خیر برقراری رابطه با همسر خود می‌گذرند. اما پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا می‌گویند که تنها ۷ تا ۱۳ دقیقه معاشقه پیش از رابطه زناشویی برای برانگیختن تمایل جنسی خود فرد و همسرش کافی است و شما نباید با فکر طولانی و خسته‌کننده بودن رابطه، به طور کلی آن را کنار بگذارید!

 

5. عصبانیت

 

هرگز با عصبانیت یا ناراحتی به رختخواب نروید! عصبانیت یا ناراحتی می‌تواند باعث به هم خوردن خلق‌وخوی همسر شما هم بشود و به این ترتیب ممکن است شما نتوانید رابطه زناشویی خوبی را برقرار کنید یا حداقل اینکه هیچ‌ کدامتان از رابطه‌ای که دارید، لذت نبرید. بنابراین بهتر است که قبل از خوابیدن در مورد موضوعی که باعث عصبانیت یا ناراحتی شما شده با همسرتان صحبت کنید تا زندگی زناشویی‌تان تحت تاثیر آن قرار نگیرد.

 

6. شناخت

 

یکی از مهم‌ترین مسائلی که ممکن است باعث کاهش تمایل جنسی شما یا همسرتان بشود،‌ نداشتن شناخت کافی در مورد تمایلات جنسی طرف مقابل است. بنابراین بد نیست که شما هر چند وقت یک‌بار در مورد تمایلات جنسی خود با همسرتان صحبت کنید و اگر مشکلی در رابطه زناشویی‌تان وجود دارد، حتما همسرتان را از آن مطلع کنید تا این مشکلات کوچک، روز به روز بزرگ‌تر نشوند و شما را نسبت به هم سرد و دلزده نکنند.

 

7. بوهای مختلف

 

شاید برایتان جالب باشد اگر بشنوید که رایحه‌های مختلف هم می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی شما یا همسرتان تاثیرگذار باشند! مثلا تحقیقات جدید نشان داده‌اند که بوی خیار، شیرین‌بیان و پودر بچه می‌تواند تا ۱۳ درصد و بوی اسطوخدوس و پای کدو حلوایی تا ۱۱ درصد سطح خون واژینال را در خانم‌ها بالا ببرد و باعث افزایش تمایل جنسی آنها بشود. بنابراین شما می‌توانید مقداری پای کدو حلوایی را به‌عنوان دسر بعد از شام میل کنید یا مقداری خیار حلقه‌‌شده را کنار تخت‌تان قرار بدهید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 10 / 8 / 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید گاهی در زندگی دلتان به قدری برای کسی تنگ می شود که می خواهید او را از رویاهایتان بیرون بیاورید و آرزوهای خود در آغوش بگیرید There are moments in life when you miss someone So much that you just want to pick them from Your dreams and hug them for real وقتی در شادی بسته می شود، در دیگری باز می شود ولی معمولاً آنقدر به در بسته شده خیره می مانیم که دری که برایمان باز شده را نمی بینیم When the door of happiness closes, another opens But often times we look so long at the Closed door that we don't see the one which has been opened for us
rzarei18@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

reza zarei

 

3 آذر 1391
2 آذر 1391
1 آذر 1391
3 آبان 1391
1 آبان 1391
4 مهر 1391
2 مهر 1391
6 شهريور 1391
4 شهريور 1391
3 شهريور 1391
2 شهريور 1391
1 شهريور 1391
6 مرداد 1391
2 مرداد 1391
1 مرداد 1391
2 خرداد 1391
5 ارديبهشت 1391
6 اسفند 1390
5 اسفند 1390
3 بهمن 1390
2 بهمن 1390
3 دی 1390
7 مهر 1390
6 مهر 1390
7 شهريور 1390
6 شهريور 1390
5 شهريور 1390
4 شهريور 1390
3 شهريور 1390
1 شهريور 1390
7 تير 1390

 

خوشامدگويي
ازدواج‌ها و طلاق‌های زوج‌های مشهور در سال ۲۰۱۲
مطالب علمي
12 نشانه اینکه برای ازدواج آمادگی ندارید
مهمترین ویژگی برای انتخاب همسر آینده تان
اسرار بوسیدن: چگونه بوسه‌هایی خاطره‌انگیز بسازید
مدلهای فوق العاده شیک و جدید حلقه مردانه ۲۰۱۲
تـفاوت های زنـان و مـردان در خیـلی چیـزها ...
اگر زن یا مرد خیلی زیبا باشند سرانجام ازدواج چه می شود ...؟!
گُل مـــاه تولد شمــا چیست؟
دانستنيهاي جنسي
ژورنـال متنوع لباس پائیـزه 2013 برای خانم های شیک پوش
7 باور غلط مردها درباره زنها
بهترین زمان ازدواج مجدد
جملاتی که خانم ها دوست دارند آنها را بشنوند
خوش لباسترین زنان جهان در سال ۲۰۱۲
ویـژگی های یـک ازدواج سـالم و موفـق
همه چیز در مورد نشان فروهر
نقل قولهاي بزرگان
کلام عشق (زیباترین مقاله در مورد عشق حتما بخوانید و از دست ندهید)
عجایب ازدواج در کشورهای مختلف
نکاتی جالب جهت رابطه جنسی بهتر بانوان با همسر خود
10 اشتباه که برای برگرداندن عشقتان باید سریعاً کنار بگذارید
8 خصیصه آقایان که خانمها مخفیانه دوست دارند
10 مطلبی كه همسر شما عاشق شنیدن آنها است
مجهزترین خوابگاه دانشجویی در دانمارک
طبیـعتی کامـلا مصنـوعی در قلـب آلمـان
چرا مردم سوئیس از خوشبخت ترین مردم دنیا هستند؟!
عکس های زیبا از طبیعت اسپانیا
ایران در چه زمینه هائی مقام اول را در جهان دارد ؟
جدیدترین طرح های لباس عروس
مجله پزشكي
نمایشگاهی دیدنی از كیك های عروسی در كویت
آنچه درباره گروه خونی تان نمی دانستید
ارزشمند ترین کلمات...
22 روش ساده و سریع برای بهتر زندگی کردن
جدیدترین و زیباترین مدل های تاپ زنانه
با چه ماهی ازدواج کنید ؟
انشا یک بچه دبستانی در مورد خارجی ها (اوج خنده)
عوامل موثر بر تقویت جنسی
عجايب هفتگانه
اهورا مزدا
اطلاعات عمومي
مطالب علمي
شکست اولین قدم است
روابط زناشویی - اختلاف تمایلات جنسی
17 راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند
مدل های جدید و زیبای لباس عروس 2012
سنجش شخصیت شما با چند سوال ساده حتما بخوانید
فوت و فن برنزه كردن

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان specialist و آدرس specialist.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سفره عقد نرگس
كمپ اختصاصي مهناز افشار
عشق و ازدواج
اون يكي جز من داشت
** SaMiRa **
درباره ی یک سری عکـس های وداستاني
عکسدونی
امیردانلود
ღஜღدخترا نهღஜღ
« دانلود همه چي ، مجاني ، مجاني »
عـکس.عشق.عـکس
خوش گذرونی
good girls
دختر تنها
کلبه عشق
عشق یعنی انتظار
EMO دختران و پسران ایمو
پری خوشگله
sweet girls
شاهزاده خانم خجالتی
عشق من وتو
آوای عشق
beauti
love
دلشکسته
دختر بارانی
همیشه بامن بمـــــان می ستایمت
آشپزی و دوستی
شیطون
♠♠♥♥lOvEiNg♥♥♠♠
دانــــــلودســـــتان (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011)
Hamnafas Korei
بی تو بودن کار من نیست
New Moon
Teenagers
جزیره عـکس
بی بهانه عاشقانه
موزيك و موزيك ويديو
***شکلکهای مژی جوووووون***
نسیم بهار...
جاستین بیبری ها
bia2hamechi
آی.ام.ان - I.M.N
ax-love
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
چشمک
عاشق
گیتار-ارگ
وبلاگ بزرگ طنز و خنده
دلنوشته هاي مهسا
عروسک
خواب های طلایی
wellcome
انواع لباس زیر بانوان ضد حساسیت
دوستت دارم
موزیک و موزیک ویدیو
فقط براي تو
ماشین جدید
به او بگوییددوستش دارم
گلاب خاتون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

سفره عقد نرگس
عشق و ازدواج
www.specialist.webstarts.com
دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تاكستان
جهانی
knowledge
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 179167
تعداد مطالب : 215
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 179167
تعداد مطالب : 215
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->